Yläselän avaus

Tämä liike lievittää lihasjännityksiä ja auttaa saamaan ryhdikkään olemuksen.

Harjoite

  • Seiso tukevasti jalat vieretysten, jännitä reisiä, ojentaudu suoraksi ja työnnä rinta ulos.
  • Vie toinen käsi alakautta selän taakse kämmenpuoli ulospäin. Kurkota kättä lapaluiden väliin.
  • Vie toinen käsi yläkautta selän taakse lapaluiden väliin. Yritä saada sormet yhteen selän takana.
  • Käytä vyötä tai huivia apuna kuvan tapaan, jos sormet eivät ylety yhteen.
  • Työnnä rinta ulos ja pysy asennossa 30 s. Vaihda käsiä.
  • Tee liike kahdesti kumminkin päin.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background