Yläselän avaus

Tämä liike lievittää lihasjännityksiä ja auttaa saamaan ryhdikkään olemuksen.

Harjoite

  • Seiso tukevasti jalat vieretysten, jännitä reisiä, ojentaudu suoraksi ja työnnä rinta ulos.
  • Vie toinen käsi alakautta selän taakse kämmenpuoli ulospäin. Kurkota kättä lapaluiden väliin.
  • Vie toinen käsi yläkautta selän taakse lapaluiden väliin. Yritä saada sormet yhteen selän takana.
  • Käytä vyötä tai huivia apuna kuvan tapaan, jos sormet eivät ylety yhteen.
  • Työnnä rinta ulos ja pysy asennossa 30 s. Vaihda käsiä.
  • Tee liike kahdesti kumminkin päin.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background