Kolmio eli trikonasana

Vireyttä ja venytystä kolmioliikkeestä.

Harjoite

  • Seiso suorana ja astu pitkä askel sivulle jalkaterät samansuuntaisina.
  • Ojenna kädet sivuille hartioiden tasalle. Hengitä sisään ja suorista ryhti.
  • Käännä oikean jalan jalan jalkaterä sivulle. Pidä polvet suorina.
  • Hengitä ulos vieden oikea käsi oikeaan nilkkaan tai niin alas sääreen kuin yllät suorin jaloin. Voit tarvittaessa käyttää joogatiiltä tai muuta koroketta, jota kohti venytät.
  • Käännä katse ylös kohti vasenta kättäsi. Pysy asennossa 30 s. Suoristaudu ja tee sama peilikuvana toiseen suuntaan.
  • Tee liike kahteen kertaan kummallekin puolelle.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background