Eteentaivutus haara-asennossa - Prasarita Padottanasana

Venytys selälle, olkavarsille, sisäreisille ja hartioille.

Harjoite

  • Seiso suorana. Astu pitkä askel sivulle.
  • Pane kädet lanteille ja nojaa eteenpäin selkä suorana. Tue sitten kädet lattiaan.
  • Hengitä sisään, työnn rinta ulps, suorista selkä ja katso eteen.
  • Vedä hartioita taakse pitäen niska rentona.
  • Pysyttele asennossa 1 minuutti ja hengitä samalla rauhallisesti nenän kautta.
  • Vie kädet lanteille ja suorista ylävartalo yhden sisäänhengityksen aikana.
  • Vie jalat yhteen ja seiso hetki paikallaan.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background