Selän ojennus istuallaan

Venytys käsivarsille ja selälle.

Harjoite

  • Istu matolle säärien päälle jalkaterät allasi.
  • Laita peittoja tai pyyhkeitä pehmennykseksi niin, että asento on mukava. Kiristä reidet vyöllä yhteen juuri polvien yläpuolelta.
  • Hengittele hetki rauhallisesti sisään ja ulos.
  • Ojenna sitten kädet vartalon eteen, risti peukalot ja levitä muut sormet haralleen.
  • Hengitä sisään ja nosta kädet ylös.
  • Suorista selkä ja ojenna ylävartalo samalla, kun venytät käsivarsia.
  • Pysyttele asennossa ja hengitä rauhallisesti 5 kertaa.
  • Laske kädet alas ja toista liike niin, että toinen peukalo on päällimmäisenä.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background