Loppurentoutus

Päätä harjoituskerta loppurentoutukseen.

Rentoutus

  • Asetu selinmakuulle ja pane niskan alle kokoon rullattu pyyhe tms.
  • Vie kädet irti vartalosta kämmenet ylöspäin. Peitä silmät, jos se auttaa rentoutumista.
  • Hengitä sitten rauhallisesti ja äänettömästi palleahengitystä nenän kautta.
  • Rentouta koko keho ja keskity rauhalliseen hengittämiseen. Pysyttele makuullaan vähintään 5 minuuttia, mieluusti 10.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background