Selän rullaus seisten

Lämmittele selkätreenin aluksi selän rullauksella.

Harjoite

  • Asetu seisomaan pienessä haara-asennossa selkä suorana.
  • Seiso koko jalkaterällä, jännitä reisilihakset ja työnnä rinta ulos.
  • Katso suoraan eteen ja hengitä hitaasti nenän kautta ulos ja sisään 10 kertaa. Anna pään vaipua alas uloshengityksellä.
  • Pyöristä selkää jalat edelleen suorina.
  • Laske pää niin alas kuin pystyt ja anna käsien riippua rentoina. Hengitä 3 kertaa syvään ja rauhallisesti. Pidä jalat suorina.
  • Ojenna selkä suoraksi nikama kerrallaan ja nosta pää ylös vasta aivan lopuksi.
  • Toista liikesarja yhteensä 10 kertaa.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background