• Seiso leveässä haara-asennossa. Käännä vasen jalkaterä sivulle.

  • Pidä jalat suorina ja lihakset jännitettyinä, nosta kädet sivuille.

  • Taivuta vartaloa kohti vasenta jalkaterää ja vie vasen käsi säären tai jalkaterän päälle.

  • Liike venyttää vartalon oikeaa puolta.

  • Pysy asennossa 4 - 8 sisään- ja uloshengityksen ajan. Toista vastakkaiselle puolelle.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background