Aina hyvässä iskussa: viikko 3 – keskiviikko

Päivän treeni kestää 25 min ja kehittää peppua.

VIIKKO 3 – keskiviikko

Tänään on treenipäivä. Aloita kevyellä lämmittelyllä ja päätä treeni venyttelytuokioon.

PÄIVÄN TREENI

Päivän reseptin saat viikon ruokalistalta. Valmistus kestää 30 min, ja energiaa on korkeintaan 600 kcal.

VIIKON RUOKALISTA

Haluaisitko syödä vähemmä tärkkelystä ja enemmän vihanneksia? Mieti, millä muilla vaihtoehdoilla voit helposti korvata tavalliset tärkkelyspitoiset lisukkeet: riisin tilalta kukkakaalia, pastan asemesta kesäkurpitsaa, perunan sijasta porkkanaa, palsternakkaa ja punajuurta, ja puolet vihreitä papuja pastasalaattiin.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background