TRX-harjoite: kyykkyhyppy

Hiki pintaan! Harjoite vahvistaa etenkin jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Nainen tekee kyykkyhyppyä TRX-nauhoilla

Näin TRX-hyppykyykky tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat keskipitkiksi.

Harjoite

  • Tartu kahvoihin kädet hieman koukussa.
  • Kyykkää noin 90 asteen kulmaan kuin olisit istumassa tuoliin.
  • Pidä polvet koko liikkeen ajan varpaiden takana.
  • Pidä kädet ojennettuina ja paina niitä alaspäin. Hyppää niin korkealle kuin jaksat.
  • Hengitä ulos ylös hypätessä ja jännitä samalla vatsalihakset tiukoiksi.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekunnin ajan, kokeneempi tekijä minuutin.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background