TRX-harjoite: kyykkyhyppy

Hiki pintaan! Harjoite vahvistaa etenkin jalkojen ja pakaroiden lihaksia.

Nainen tekee kyykkyhyppyä TRX-nauhoilla

Näin TRX-hyppykyykky tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat keskipitkiksi.

Harjoite

  • Tartu kahvoihin kädet hieman koukussa.
  • Kyykkää noin 90 asteen kulmaan kuin olisit istumassa tuoliin.
  • Pidä polvet koko liikkeen ajan varpaiden takana.
  • Pidä kädet ojennettuina ja paina niitä alaspäin. Hyppää niin korkealle kuin jaksat.
  • Hengitä ulos ylös hypätessä ja jännitä samalla vatsalihakset tiukoiksi.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekunnin ajan, kokeneempi tekijä minuutin.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background