TRX-harjoite: luisteluhyppy

Harjoite nostaa sykettä ja vahvistaa pakaroiden ja jalkojen lihaksia.

Nainen tekee TRX-luisteluhyppyä

Näin TRX-luisteluhypyt tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat keskimerkkiin.

Harjoite

  • Tartu kahvoihin ja koukista hieman käsiä.
  • Loikkaa pitkä askel sivulle ja koukista polvea, jolle laskeudut, ja vie samalla toista jalkaa koukussa koukistuneen jalan taakse.
  • Loikkaa sitten samalla tavalla toiselle puolelle ja jatka sivulta toiselle.
  • Jännitä vatsalihaksia ja pidä selkä koko ajan suorassa.
  • Nojaa yläkehoa hiukan eteenpäin sivulle loikatessa ja työnnä samalla peppua hieman taakse. Hengitä ulos, kun loikkaat sivulle, ja hengitä sisään kyykystä ylös kohottautuessa.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi tekijä minuutin.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background