TRX-harjoite: hauiskääntö

Harjoite vahvistaa etenkin hartioita, hauiksia ja selkää.

Nainen tekee TRX-harjoitetta

Näin TRX-hauiskääntö tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Lyhennä nauhat keskimerkkiin.
  • Hauiskääntö on sitä raskaampi, mitä edempänä jalat ovat.

Harjoite

  • Tartu TRX-kahvoihin ja ojenna käsivarret suoriksi kämmenet ylöspäin.
  • Hengitä ulos ja koukista käsiä niin, että tuot käsiä kohti korvia. Älä nosta kyynärpäitä sivuille vaan pidä ne kylkien vieressä.
  • Hengitä sisään ja ojenna käsivarret taas suoriksi. Tee harjoitus niin hitaasti, että liike tuntuu nimenomaan hauislihaksissa eikä niinkään hartioissa.
  • Jännitä koko liikkeen ajan vatsalihaksia ja pidä mselkä ryhdikkäästi suorassa.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi TRX-treenaaja minuutin ajan.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background