TRX-harjoite: hauiskääntö

Harjoite vahvistaa etenkin hartioita, hauiksia ja selkää.

Nainen tekee TRX-harjoitetta

Näin TRX-hauiskääntö tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Lyhennä nauhat keskimerkkiin.
  • Hauiskääntö on sitä raskaampi, mitä edempänä jalat ovat.

Harjoite

  • Tartu TRX-kahvoihin ja ojenna käsivarret suoriksi kämmenet ylöspäin.
  • Hengitä ulos ja koukista käsiä niin, että tuot käsiä kohti korvia. Älä nosta kyynärpäitä sivuille vaan pidä ne kylkien vieressä.
  • Hengitä sisään ja ojenna käsivarret taas suoriksi. Tee harjoitus niin hitaasti, että liike tuntuu nimenomaan hauislihaksissa eikä niinkään hartioissa.
  • Jännitä koko liikkeen ajan vatsalihaksia ja pidä mselkä ryhdikkäästi suorassa.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi TRX-treenaaja minuutin ajan.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background