TRX-harjoite: vatsarutistus ja kierto

Tämä harjoite pistää töihin niin vinot, suorat kuin syvätkin vatsalihakset!

Nainen tekee vatsarutistusta TRX-nauhoilla

Näin TRX -vatsarutistus ja kierto tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Pidennä valjaita viemällä keltainen merkki alas.

Harjoite

  • Laskeudu nelinkontin lattialle selkä valjaisiin päin ja sujauta jalkaterät lenkkeihin.
  • Jännitä vatsalihakset tiukaksi ja pidä selkä suorana ja ojentaudut lankuksi liikkeen alkuasentoon.
  • Ojenna nilkat suoriksi ja tue jalat hyvin lenkkeihin. Ojenna myös kädet suoriksi.
  • Hengitä ulos ja tuo polvia kohti toista kättä niin, että pyöristät ja nostat samalla hiukan selkää.
  • Hengitä sisään ja ojentaudu taas lankuksi. Jatka samaa liikettä puolelta toiselle. Yritä tehdä liike niin sulavasti, että voit lisätä hiukan vauhtia tekniikan siitä kärsimättä.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi konkari minuutin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background