Näin TRX-soutu tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat keskipituuteen.
  • Soutuliike on sitä raskaampi, mitä lähempänä jalat ovat kiinnityspistettä.

Harjoite

  • Tartu kahvoihin, nojaa taaksepäin, ojenna kädet ja käännä kämmenet kohti toisiaan. Koukista hiukan polvia.
  • Hengitä ulos ja vedä yläkehoa eteenpäin koukukistamalla käsiä niin, että kyynärpäät työntyvät taakse.
  • Hengitä sisään ja ojenna kädet suoriksi. Jännitä koko harjoituksen ajan vatsalihaksia ja pidä selkä ryhdikkäästi suorassa.
  • Tee harjoitus aina hallitusti ja rauhallisesti niin, että kuormitus kohdistuu käsivarsien lihaksiin etkä kisko itseäsi eteenpäin hartiavoimin.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi treenaaja minuutin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background