Näin TRX-soutu tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat keskipituuteen.
  • Soutuliike on sitä raskaampi, mitä lähempänä jalat ovat kiinnityspistettä.

Harjoite

  • Tartu kahvoihin, nojaa taaksepäin, ojenna kädet ja käännä kämmenet kohti toisiaan. Koukista hiukan polvia.
  • Hengitä ulos ja vedä yläkehoa eteenpäin koukukistamalla käsiä niin, että kyynärpäät työntyvät taakse.
  • Hengitä sisään ja ojenna kädet suoriksi. Jännitä koko harjoituksen ajan vatsalihaksia ja pidä selkä ryhdikkäästi suorassa.
  • Tee harjoitus aina hallitusti ja rauhallisesti niin, että kuormitus kohdistuu käsivarsien lihaksiin etkä kisko itseäsi eteenpäin hartiavoimin.
  • Aloittelija voi tehdä harjoitetta 30 sekuntia, kokeneempi treenaaja minuutin.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background