TRX-harjoite: vatsarullaus

Harjoite vahvistaa vatsan, käsivarsien ja hartioiden lihaksia.

Nainen tekee TRX-vatsarullausta

Näin TRX-vatsarullaus tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat viemällä keltainen merkki alas.
  • Liike on sitä raskaampi, mitä kauempana polvet ovat liikettä tehdessä.

Harjoite

  • Asetu polvien varaan, tartu kahvoihin ja ojenna kädet. Työnnä kahvoja eteenpäin niin, että ne ovat hiukan hartioiden alapuolella.
  • Jännitä vatsalihakset tiukaksi ja varmista, että asento on vakaa polvista aina päähän saakka.
  • Hengitä ulos ja nojaa eteenpäin. Käsien on tarkoitus nousta samalla vähän alkuasentoa korkeammalle.
  • Hengitä sisään ja palaa takaisin alkuasentoon.
  • Aloittelijalle riittää 30 sekuntia, konkari voi tehdä harjoitetta minuutin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background