TRX-harjoite: vatsarullaus

Harjoite vahvistaa vatsan, käsivarsien ja hartioiden lihaksia.

Nainen tekee TRX-vatsarullausta

Näin TRX-vatsarullaus tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Säädä nauhat viemällä keltainen merkki alas.
  • Liike on sitä raskaampi, mitä kauempana polvet ovat liikettä tehdessä.

Harjoite

  • Asetu polvien varaan, tartu kahvoihin ja ojenna kädet. Työnnä kahvoja eteenpäin niin, että ne ovat hiukan hartioiden alapuolella.
  • Jännitä vatsalihakset tiukaksi ja varmista, että asento on vakaa polvista aina päähän saakka.
  • Hengitä ulos ja nojaa eteenpäin. Käsien on tarkoitus nousta samalla vähän alkuasentoa korkeammalle.
  • Hengitä sisään ja palaa takaisin alkuasentoon.
  • Aloittelijalle riittää 30 sekuntia, konkari voi tehdä harjoitetta minuutin.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background