TRX-harjoite: lantion nosto ja jalkojen levitys

Tämä harjoite treenaa pakaroita, reisiä ja pohkeita.

Nainen tekee lantionnostoa TRX-nauhoilla

Näin lantion nosto ja jalkojen levitys TRX-nauhoilla tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Käy selinmakuulle ja venytä nauhoja niin, että keltaiset merkit siirtyvät alas asti.

Harjoite

  • Sujauta jalkaterät lenkkeihin ja koukista nilkkoja. Nosta peppu ilmaan ja paina kantapäitä tiukasti kiinni lenkkeihin.
  • Hengitä ulos, levitä jalkoja sivuille ja tuo ne sitten takaisin yhteen. Pidä lantio ilmassa koko harjoitteen ajan.
  • Jännitä koko ajan vatsalihaksia ja pidä selkä suorana. Koukista hiukan polvia, jos selkään tai polviin sattuu liikkeen aikana.
  • Laskeudu ja lepää hetki lattialla.
  • Aloittelijalle riittää 30 sekuntia, kokeneemmille konkareille minuutti.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background