TRX-harjoite: lantion nosto ja jalkojen levitys

Tämä harjoite treenaa pakaroita, reisiä ja pohkeita.

Nainen tekee lantionnostoa TRX-nauhoilla

Näin lantion nosto ja jalkojen levitys TRX-nauhoilla tehdään oikein

TRX-nauhojen säätö

  • Käy selinmakuulle ja venytä nauhoja niin, että keltaiset merkit siirtyvät alas asti.

Harjoite

  • Sujauta jalkaterät lenkkeihin ja koukista nilkkoja. Nosta peppu ilmaan ja paina kantapäitä tiukasti kiinni lenkkeihin.
  • Hengitä ulos, levitä jalkoja sivuille ja tuo ne sitten takaisin yhteen. Pidä lantio ilmassa koko harjoitteen ajan.
  • Jännitä koko ajan vatsalihaksia ja pidä selkä suorana. Koukista hiukan polvia, jos selkään tai polviin sattuu liikkeen aikana.
  • Laskeudu ja lepää hetki lattialla.
  • Aloittelijalle riittää 30 sekuntia, kokeneemmille konkareille minuutti.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background