Nainen tekee TRX-harjoitetta
© Jakob Helbig

7 TRX-harjoitetta koko keholle

TRX-nauhoilla treenaaminen on sekä hauskaa että tehokasta. KUNTO PLUSsan treeniohjelma vahvistaa koko kehoa!

perjantai 20. toukokuuta 2016 teksti F. Hallqvist

7 koko kehon TRX-harjoitetta

Treeni

  • Tee harjoitteet sarjana annetussa järjestyksessä. Pidä harjoitteiden välissä 30 sekunnin tauko.
  • Seitsemän harjoitteen jälkeen aloitetaan taas alusta niin, että sarjoja kertyy yhteensä 3.
  • Viikko-ohjelma: Trenaa TRX:ää 3 kertaa viikossa. Kerta tai kaksikin riittää, jos TRX-treenillä täydennetään muuta kuntoilua, kuten juoksemista tai pyöräilyä.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

TRX-nauhojen säädöt

  • Käden- ja jalansijat: Nauhoihin saa sekä kädet että jalat. Kahvoista saa hyvin otteen käsillä, ja jalat voi puolestaan sujauttaa alempana oleviin lenkkeihin.
  • Remmit: Nauhojen keskellä on mustissa remmeissä keltaiset merkit. Niiden avulla nauhat voi säätää sopivan mittaisiksi eri harjoituksiin.
  • Lukot: Paina mustia lukitusvipuja, niin voit pidentää nauhoja yhtaikaa. Nauhoja lyhentäessä remmejä pitää kiristää erikseen yksi kerrallaan.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä sinua auttaa rentoutumaan kiireisen päivän jälkeen?


KUNTO PLUS suosittelee