TRX-treeni vahvistaa koko kehoa

TRX-nauhoilla treenaaminen on sekä hauskaa että tehokasta. KUNTO PLUSsan treeniohjelma vahvistaa koko kehoa huippuvauhtia!

Nainen tekee TRX-harjoitetta. Lihaskuntotreeni.

TRX-TREENI on supertehokasta. Kokeile koko kehon lihaksia vahvistavaa ohjelmaa.

© Jakob Helbig

7 TRX-harjoitteen treeni 30 minuutissa

Treeni

  • Tee harjoitteet kierroksena annetussa järjestyksessä. Pidä harjoitteiden välissä 30 sekunnin tauko.
  • Seitsemän harjoitteen jälkeen aloitetaan taas alusta niin, että kierroksia kertyy yhteensä 3.
  • Tee TRX-treeni 3 kertaa viikossa. Kerta tai kaksikin riittää, jos harrastat TRX-treenin lisäksi muutakin liikuntaa, kuten juoksua tai pyöräilyä.

Vahva selkä kolmella tehokkaalla harjoitteella

TRX-nauhojen säädöt

  • Käden- ja jalansijat: Nauhoihin saa sekä kädet että jalat. Kahvoista saa hyvin otteen käsillä, ja jalat voi puolestaan sujauttaa alempana oleviin lenkkeihin.

  • Remmit: Nauhojen keskellä on mustissa remmeissä keltaiset merkit. Niiden avulla nauhat voi säätää sopivan mittaisiksi eri harjoituksiin.

  • Lukot: Paina mustia lukitusvipuja, niin voit pidentää nauhoja yhtaikaa. Nauhoja lyhentäessä remmejä pitää kiristää erikseen yksi kerrallaan.

LUE MYÖS: Treeniohjelmat

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background