TRX-treeni vahvistaa koko kehoa

TRX-nauhoilla treenaaminen on sekä hauskaa että tehokasta. KUNTO PLUSsan treeniohjelma vahvistaa koko kehoa huippuvauhtia!

Nainen tekee TRX-harjoitetta. Lihaskuntotreeni.

TRX-TREENI on supertehokasta. Kokeile koko kehon lihaksia vahvistavaa ohjelmaa.

© Jakob Helbig

7 TRX-harjoitteen treeni 30 minuutissa

Treeni

  • Tee harjoitteet kierroksena annetussa järjestyksessä. Pidä harjoitteiden välissä 30 sekunnin tauko.
  • Seitsemän harjoitteen jälkeen aloitetaan taas alusta niin, että kierroksia kertyy yhteensä 3.
  • Tee TRX-treeni 3 kertaa viikossa. Kerta tai kaksikin riittää, jos harrastat TRX-treenin lisäksi muutakin liikuntaa, kuten juoksua tai pyöräilyä.

Vahva selkä kolmella tehokkaalla harjoitteella

TRX-nauhojen säädöt

  • Käden- ja jalansijat: Nauhoihin saa sekä kädet että jalat. Kahvoista saa hyvin otteen käsillä, ja jalat voi puolestaan sujauttaa alempana oleviin lenkkeihin.

  • Remmit: Nauhojen keskellä on mustissa remmeissä keltaiset merkit. Niiden avulla nauhat voi säätää sopivan mittaisiksi eri harjoituksiin.

  • Lukot: Paina mustia lukitusvipuja, niin voit pidentää nauhoja yhtaikaa. Nauhoja lyhentäessä remmejä pitää kiristää erikseen yksi kerrallaan.

LUE MYÖS: Treeniohjelmat

Newsletter background