Pystypunnerrus painokassilla

Kauniit käsivarret saa vaatimattomilla välineillä. Pystypunnerrus kuuluu ohjelmaan 1.

Välineet Vahva vetoketjullinen kassi, jossa on 5 täyttä 2 litran vesipulloa, yhteensä 10 kiloa.

Harjoite

  • Asetu jalat hartioiden leveydelle toisistaan kassi pitävässä otteessa vartalon edessä.
  • Nosta kassi yläs suorille käsille. Pidä vatsa- ja selkälihakset jännitettyinä.
  • Laske kassi hitaasti alas ja toista liike.
  • Helppo 10 - 12 toistoa
  • Vaativa 18 - 20 toistoa.
  • Vaikutus Kolmipäinen hartialihas ja kolmipäinen olkalihas.

Katso harjoitusvideo

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background