Pystypunnerrus painokassilla

Kauniit käsivarret saa vaatimattomilla välineillä. Pystypunnerrus kuuluu ohjelmaan 1.

Välineet Vahva vetoketjullinen kassi, jossa on 5 täyttä 2 litran vesipulloa, yhteensä 10 kiloa.

Harjoite

  • Asetu jalat hartioiden leveydelle toisistaan kassi pitävässä otteessa vartalon edessä.
  • Nosta kassi yläs suorille käsille. Pidä vatsa- ja selkälihakset jännitettyinä.
  • Laske kassi hitaasti alas ja toista liike.
  • Helppo 10 - 12 toistoa
  • Vaativa 18 - 20 toistoa.
  • Vaikutus Kolmipäinen hartialihas ja kolmipäinen olkalihas.

Katso harjoitusvideo

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background