Lantionnostot käsivarsien varassa

Hyvää harjoitusta kolmipäisille hartialihaksille, olkalihaksille ja hauiksille. Harjoite kuluu ohjelmaan 2.

Harjoite

  • Istuudu lattialle polvet koukusssa 90 asteen kulmassa. Vie kämmenet lantion kohdalla alustaan, sormet eteenpäin.
  • Nosta käsivarsien varassa peppu irti alustasta työnnä lantio ylös.
  • Palaa takaisin alas jännittäen vatsalihaksia ja kurota takamusta niin kauas taakse kuin voit.
  • Toista.
  • Helppo 8 - 10 toistoa
  • Vaativa 10 - 12 toistoa
  • Vaikutus Kolmipäinen hartialihas ja olkalihas, hauis.

Katso video

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background