Kylkipunnerrus

Katso videolta, miten kylkipunnerrus tehdään oikeaoppisesti. Ohjelma 2.

Harjoite

  • Asetu kyljelläsi jalat hieman koukussa. Aseta ylemmän käden kämmen lattiaan rinnan korkeudelle ja alempi käsi ristiin rinnalle.
  • Punnerra vartalo ylös alemmalla kädellä. Laskeudu hitaasti alas, toista. Tee sarja yhdellä kädellä, vaihda puolta ja tee sarja toisella kädellä.
  • Helppo/strong> 10 toistoa/puoli
  • Vaativa 12 - 15 toistoa/puoli
  • Vaikutus Kolmipäinen hartia- ja olkalihas, rintalihakset.

Katso video

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background