Kylkipunnerrus

Katso videolta, miten kylkipunnerrus tehdään oikeaoppisesti. Ohjelma 2.

Harjoite

  • Asetu kyljelläsi jalat hieman koukussa. Aseta ylemmän käden kämmen lattiaan rinnan korkeudelle ja alempi käsi ristiin rinnalle.
  • Punnerra vartalo ylös alemmalla kädellä. Laskeudu hitaasti alas, toista. Tee sarja yhdellä kädellä, vaihda puolta ja tee sarja toisella kädellä.
  • Helppo/strong> 10 toistoa/puoli
  • Vaativa 12 - 15 toistoa/puoli
  • Vaikutus Kolmipäinen hartia- ja olkalihas, rintalihakset.

Katso video

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background