Hämähäkkikävely

Loistava lämmittelyharjoite, joka treenaa paitsi käsivarsia, myös vartalon tukilihaksia. Ohjelma 1.

Hämä-hämä-häkki...

  • Asetu lattialle niin, että jalkaterät ja kämmenet osoittavat eteenpäin. Nosta peppu irti alustasta ja pidä kädet ja jalat samassa linjassa.
  • "Kipitä" kolme askelta eteen ja kolme askelta taakse mahdollisimman nopeasti. Lähde liikkeelle aina vastakkaisella kädellä ja jalalla.
  • Helppo 10 kertaa edestakaisin.
  • Vaativa 20 kertaa edestakaisin
  • Haastavampi versio Rapukävely - nosta lantio ylös polvien tasolla
  • Vaikutus Kolmipäiset hartia- ja olkalihas, hauis. Vatsalihakset.

Katso harjoitusvideo

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background