Näin täydellisen rentoutumisen asento tehdään oikein

Palauttava joogaharjoite lisää kehon ja mielen hyvinvointia.

Nainen makaa laiturilla

Täydellisen rentoutumisen asento (savasana)

Tämä on tärkeä asento, jossa nautit ja annat harjoitusten vaikutuksen levitä kehoon. Älä jätä tätä harjoitusta tekemättä!

Tee näin

  • Asetu makuulle tyynyn päälle. Laita matto pään alle.
  • Anna käsivarsien levätä sivulla ja rentoudu täysin. Voit myös sulkea silmät. Olon pitää tuntua mahdollisimman hyvältä.
  • Hengitä sisään ja ulos syvään ja rauhallisesti, keskity rentouttamaan koko keho päästä varpaisiin.
  • Harjoitteen kesto: Pysy asennossa vähintään 5 minuuttia tai kauemmin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background