Kierto selinmakuulla

Harjoitus avaa rintakehää ja selkärankaa sekä venyttää jäykkiä hartioita.

Tee näin

  • Makaa selälläsi polvet koukussa ja kädet sivuille ojennettuina.
  • Nosta polvet rinnalle ja laske jalat vasemmalle puolelle lattiaan.
  • Hengitä syvään sisään ja pyri päästämään irti kaikista jännityksistä.
  • Harjoitteen kesto: Pysy asennossa 1-2 minuuttia ja toista liike sitten oikealle puolelle, jossa pysyt 1-2 minuuttia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background