Näin tavallinen kierto selinmakuulla tehdään oikein

Arjen keskellä on hyvä pitää virkistäviä lepohetkiä, joista koko keho nauttii.

Nainen joogaa

Tavallinen kierto selinmakuulla

Harjoite vetristää alaselkää ja lantiota.

Tee näin

  • Asetu selinmakuulle kädet sivuille ojennettuina (T-asento). Koukista polvet ja paina jalkapohjat mattoon kauas toisistaan.
  • Käännä jalkoja sivulta toiselle auton tuulilasinpyyhkimien tapaan, mutta pidä jalkaterät matossa.
  • Voit liikuttaa myös päätä sivulta toiselle. Se verryttää niskaa.
  • Harjoitteen kesto: Tee liikettä noin 2 minuuttia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background