Näin hartiaseisonta tehdään oikein

Jooga vaatii keskittymistä, mutta lopputulos palkitsee vaivan. Tämä harjoite kehittää mieltä ja kehoa kokonaisvaltaisesti.

Nainen joogaa laiturilla

Hartiaseisonta (sarvangasana)

Liikettä kutsutaan kaikkien asanoiden äidiksi, ja se harmonisoi kaikkia kehon toimintoja ja tasapainottaa mieltä.

Tee näin

  • Käy selinmakuulle ja aseta matto hartioiden tai yläselän alle.
  • Nosta polvet rinnalle, ota tukea käsivarsista ja kämmenistä sekä keskivartalon lihaksista.
  • Heilauta itsesi ylös hartioiden varaan, koukista kyynärpäitä ja aseta kämmenet selkää vasten. Oikaise selkä.
  • Suorista jalat niin, että varpaatkin osoittavat ylöspäin ja jännitä jalkojen lihakset. Paina kyynärpäät lattiaan.
  • Harjoitteen kesto: Pysy asennossa 5 minuuttia – ja pidennä harjoitusta vähitellen 10-15 minuuttiin.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background