Puolisilta (setu bandhasana)

Harjoitus venyttää ja avaa vartalon etuosaa sekä lantiota – ja valmistaa vartaloa hartiaseisontaan. Myös mieliala kohoaa.

Tee näin

  • Käy selinmakuulle ja koukista polvet. Venytä selkäranka ja niska oikein pitkiksi.
  • Nosta lantiota 2-3 kertaa ja paina samanaikaisesti käsivarsia lattiaan.
  • Nosta sitten lantio irti lattiasta ja aseta joogatiili ristiselän alle. On tärkeää, että tiili EI OLE lantion alla.
  • Risti kädet vartalon alla ja käännä käsivarsia ulospäin.
  • Paina käsivarret lattiaan niin, että rinta ja hartiat avautuvat.
  • Harjoitteen kesto: Pysy asennossa 1-2 minuuttia.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background