Siltavenytykset

Niskasilta ja silta vahvistavat ja venyttävät rintaa, niskaa, selkärankaa, lantiota ja pakaroita.

Harjoittelun avulla sulavasti siltaan!

Niskasilta

  • Asetu selinmakuulle jalat koukussa.
  • Vie jalat lantion leveydellä noin kämmenleveyden päähän pakaroista. Nosta lantio ilmaan ja nosta selkää nikama nikamalta niin, että lopuksi nojaat enää niskalla lattiaan.
  • Vie kädet yksi kerrallaan vartalon alle ja lopuksi yhteen.
  • Paina jalkateriä lattiaan ja jännitä jalkoja niin, että myös pakarat aktivoituvat.
  • Tee niin monta toistoa kuin pystyt (CrossTrainingin kielellä AMRAP) ja yritä nousta täyteen siltaan.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Silta

  • Asetu selinmakuulle jalat koukussa.
  • Paina kädet alustaan korvien viereen ja nosta itsesi ylös pään ja jalkaterien varaan. Siirrä kädet ja jalat sopivalle etäisyydelle toisistaan ja ojenna kädet seuraavan sisäänhengityksen aikana.
  • Pysy asennossa 8 sisään- ja uloshengityksen ajan.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background