Siltavenytykset

Niskasilta ja silta vahvistavat ja venyttävät rintaa, niskaa, selkärankaa, lantiota ja pakaroita.

Harjoittelun avulla sulavasti siltaan!

Niskasilta

  • Asetu selinmakuulle jalat koukussa.
  • Vie jalat lantion leveydellä noin kämmenleveyden päähän pakaroista. Nosta lantio ilmaan ja nosta selkää nikama nikamalta niin, että lopuksi nojaat enää niskalla lattiaan.
  • Vie kädet yksi kerrallaan vartalon alle ja lopuksi yhteen.
  • Paina jalkateriä lattiaan ja jännitä jalkoja niin, että myös pakarat aktivoituvat.
  • Tee niin monta toistoa kuin pystyt (CrossTrainingin kielellä AMRAP) ja yritä nousta täyteen siltaan.

Ryhti suoraksi kolmella tehokkaalla harjoitteella

Silta

  • Asetu selinmakuulle jalat koukussa.
  • Paina kädet alustaan korvien viereen ja nosta itsesi ylös pään ja jalkaterien varaan. Siirrä kädet ja jalat sopivalle etäisyydelle toisistaan ja ojenna kädet seuraavan sisäänhengityksen aikana.
  • Pysy asennossa 8 sisään- ja uloshengityksen ajan.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background