Vahva ja tasapainoinen kotka

Kotka on mainio liike varsinkin urheilijoille.Se vahvistaa nilkkoja, parantaa hartioiden liikkuvuutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Lämmittele ennen liikettä.

Opettele tekemään liike sulavasti.

Näin harjoite tehdään

  • Asetu seisomaan käsivarret yhdessä ristikkäin, kohota käsivarret kasvojen tasalle ja nosta kyynärvarret ylös ja venytä olkavarsia eteen.
  • Nosta oikea jalka ilmaan ja risti se vasemman jalan kanssa niin korkealta kuin pystyt Yritä kiertää nilkka kokonaan pohkeen ympäri.
  • Siirrä paino kantapäille ja suoristauduo.
  • Toista liike toisella jalalla.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background