Vatsarutistus vuoronostoin

Kiertoharjoittelu on tehokasta treeniä, joka lisää voimaa, kohottaa kuntoa ja saa olon terveemmäksi. Kokeile supertehokasta vatsalihasliikettä.

Nainen tekee rannalla vatsarutistusta vuoronostoin. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin teet vatsarutistuksen vuoronostoin oikein

  • Asetu selinmakuulle ja ojenna toinen käsi pään yli, toinen käsi on suorana vartalon vieressä. Venytä keho pitkäksi.
  • Nosta vastakkaisen puolen jalka ja käsi kehon yllä yhteen. Palaa rauhallisesti takaisin alkuasentoon. Toista toisella puolella.
  • 20 toistoa (10 toistoa kummallakin kädellä ja jalalla).
  • Huomaa Voit ottaa vauhtia heilauttamalla nousevaa kättä ja tukemalla toista alustaan, niin pääset ylös hiukan helpommin.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso alta harjoitus videolta.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background