Vatsarutistus vuoronostoin

Kiertoharjoittelu on tehokasta treeniä, joka lisää voimaa, kohottaa kuntoa ja saa olon terveemmäksi. Kokeile supertehokasta vatsalihasliikettä.

Nainen tekee rannalla vatsarutistusta vuoronostoin. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin teet vatsarutistuksen vuoronostoin oikein

  • Asetu selinmakuulle ja ojenna toinen käsi pään yli, toinen käsi on suorana vartalon vieressä. Venytä keho pitkäksi.
  • Nosta vastakkaisen puolen jalka ja käsi kehon yllä yhteen. Palaa rauhallisesti takaisin alkuasentoon. Toista toisella puolella.
  • 20 toistoa (10 toistoa kummallakin kädellä ja jalalla).
  • Huomaa Voit ottaa vauhtia heilauttamalla nousevaa kättä ja tukemalla toista alustaan, niin pääset ylös hiukan helpommin.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso alta harjoitus videolta.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background