Nainen tekee burpee-hyppyä. Kiertoharjoittelu

Burpee-hyppy

Jos syke ei ole vielä kohonnut, tämä liike nostaa sen takuuvarmasti. Burpee-hyppy on kiertoharjoitteluohjelman viimeinen liike.

keskiviikko 22. kesäkuuta 2016 teksti M. Kristensen

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin burpee-hyppy tehdään oikein

  • Asetu päinmakuulle kämmenet ja päkiät kiinni maassa.

  • Punnerra itsesi maasta ylös käsillä ja jaloilla niin, että istut syvässä kyykyssä. 

  • Hyppää sitten räjähtävästi korkealle ilmaan, läpsäytä kädet yhteen pään yllä ja laskeudu kyykyn kautta takaisin makuulle alkuasentoon.

  • 15 toistoa.

  • Huomaa! Älä pidä taukoa yhden burpee-toiston jälkeen. Yritä jaksaa tehdä koko 15 toiston sarja vauhdikkaasti yhteen menoon.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso alta harjoitus videolta.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee