Burpee-hyppy

Jos syke ei ole vielä kohonnut, tämä liike nostaa sen takuuvarmasti. Burpee-hyppy on kiertoharjoitteluohjelman viimeinen liike.

Nainen tekee burpee-hyppyä. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin burpee-hyppy tehdään oikein

  • Asetu päinmakuulle kämmenet ja päkiät kiinni maassa.
  • Punnerra itsesi maasta ylös käsillä ja jaloilla niin, että istut syvässä kyykyssä.
  • Hyppää sitten räjähtävästi korkealle ilmaan, läpsäytä kädet yhteen pään yllä ja laskeudu kyykyn kautta takaisin makuulle alkuasentoon.
  • 15 toistoa.
  • Huomaa! Älä pidä taukoa yhden burpee-toiston jälkeen. Yritä jaksaa tehdä koko 15 toiston sarja vauhdikkaasti yhteen menoon.

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkasta tekniikka täältä!

Katso alta harjoitus videolta.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background