Askelkyykky hypäten

Kiertoharjoittelu vahvistaa koko kehon lihaksia. Kokeile tehokasta askelkyykkyä hypäten.

Kaksi naista tekee askelkyykkyä rannalla. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin askelkyykky hypäten tehdään oikein

  • Seiso haara-asennossa jalkapohjat kämmenen leveydellä ja siirrä paino vasemmalle jalalle.
  • Vie oikea jalka taakse ja oikean jalan polvi lähelle lattiaa. Pidä selkä suorana ja katse edessä.
  • Ponnista sitten vasemmalla jalalla ja hyppää ilmaan. Palaa taas alkuasentoon.
  • Tee molemmilla jaloilla 12 toistoa (yhteensä 24 toistoa).
  • Huomaa! Ajattele että kasvojesi edessä on seinä, kun viet jalan taakse askelkyykkyasentoon. Siten saat pidettyä kehon pystyasennossa.

Katso alta harjoitus videolta.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background