Etunojapunnerrus käsiä porrastaen

Unohda kahvakuulat ja käsipainot. Kiertoharjoittelussa käytät vain yhtä välinettä: oman kehosi painoa. Kokeile tehokkaita punnerruksia, joissa kädet ovat porrastetusti.

Naiset punnertavat rannalla. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin punnerrus kädet porrastetusti tehdään oikein

  • Tue kädet ja päkiät (tai polvet) maahan. Pidä käsiä hiukan hartioita leveämmällä ja peppu alhaalla siten, että keho pysyy suorana yläviistossa asennossa.
  • Taivuta kyynärpäitä ja tee viisi etunojapunnerrusta. Siirrä sitten oikea käsi vasemman etupuolelle ja tee viisi punnerrusta.
  • Vie sitten vasen käsi oikean etupuolelle ja punnerra vielä viisi kertaa.
  • 15 toistoa.
  • Huomaa! Laske rintakehä aivan maanpinnan lähelle. Pidä niska ja pää selän suorana jatkeena äläkä päästä peppua kohoamaan muuta kehoa ylemmäksi.

Katso alta harjoitus videolta.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background