Etunojapunnerrus käsiä porrastaen

Unohda kahvakuulat ja käsipainot. Kiertoharjoittelussa käytät vain yhtä välinettä: oman kehosi painoa. Kokeile tehokkaita punnerruksia, joissa kädet ovat porrastetusti.

Naiset punnertavat rannalla. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin punnerrus kädet porrastetusti tehdään oikein

  • Tue kädet ja päkiät (tai polvet) maahan. Pidä käsiä hiukan hartioita leveämmällä ja peppu alhaalla siten, että keho pysyy suorana yläviistossa asennossa.
  • Taivuta kyynärpäitä ja tee viisi etunojapunnerrusta. Siirrä sitten oikea käsi vasemman etupuolelle ja tee viisi punnerrusta.
  • Vie sitten vasen käsi oikean etupuolelle ja punnerra vielä viisi kertaa.
  • 15 toistoa.
  • Huomaa! Laske rintakehä aivan maanpinnan lähelle. Pidä niska ja pää selän suorana jatkeena äläkä päästä peppua kohoamaan muuta kehoa ylemmäksi.

Katso alta harjoitus videolta.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background