Lankku paikallaan kävellen

Kiertoharjoittelulla kehon lihakset vahvistuvat tasaisesti. Kokeile teholiikettä, jossa tavallinen lankku tehdäänkin käsillä paikallaan kävellen.

Naiset tekevät lankkua paikallaan kävellen. Kiertoharjoittelu

Kokeile kiertoharjoittelua

Näin lankku paikallaan kävellen tehdään oikein

  • Tue kämmenet sekä päkiät maahan ja pidä käsiä suorina suoraan hartioiden alapuolella.
  • Pidä peppu alhaalla ja katse kiinni maassa hieman etuviistossa.
  • Laske ensin maahan vasen kyynärpää ja sitten oikea.
  • Kohottaudu taas ensin vasemman ja sitten oikean kämmenen varaan. Tee sama kuusi kertaa ja aloita sitten laskemalla oikea käsi ensin maahan.
  • 6 toistoa (6 eri puolille, yhteensä 12).
  • Huomaa! Älä päästä lantiota kohoamaan tai selkää laskemaan notkolle.

Katso alta harjoitus videolta.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background