20 minuutin lihastreeni kiertoharjoitteluohjelmana

Kiertoharjoittelulla voit vahvistaa kaikkia kehon lihaksia vain 20 minuutissa. Välineitä ei tarvita, kehon paino riittää.

Naiset juoksevat rannalla. Kiertoharjoittelu

VALMIS – Kiertoharjoittelua kannattaa harrastaa kaverin kanssa – niin treeni on hauskempaa ja tulee myös varmemmin tehtyä.

© wichmann+bendtsen

Vahvat lihakset 6 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmalla

Voit unohtaa kahvakuulat, käsipainot ja muut treenivälineet. Paras treeniväline kulkee nimittäin aina mukanasi: oman kehon paino.

KUNTO PLUSsan kiertoharjoitteluohjelmalla vahvistat koko kehoa ilman välineitä.

TREENAA NÄIN

  • Lämmittele perusteellisesti,
  • Tee kiertoharjoitteluohjelmaa ainakin kolme kierrosta, mutta voit mieluusti tehdä useammankin kierroksen, jos aikaa ja energiaa riittää.
  • Älä pidä taukoja harjoitteiden välissä.
  • Täyden kuuden harjoitteen kierroksen jälkeen voit pitää minuutin tauon ja hörpätä hiukan vettä.

Vahva selkä kolmella tehokkaalla harjoitteella

Kiertoharjoittelun lämmittely

Pyöritä käsiä ja juokse eteen ja taakse muutaman kerran ennen kuin ryhdyt tekemään varsinaisia harjoitteita täydellä teholla.

Kaikki ohjelman harjoitteet saat alla olevista linkeistä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background