20 minuutin lihastreeni kiertoharjoitteluohjelmana

Kiertoharjoittelulla voit vahvistaa kaikkia kehon lihaksia vain 20 minuutissa. Välineitä ei tarvita, kehon paino riittää.

Naiset juoksevat rannalla. Kiertoharjoittelu

VALMIS – Kiertoharjoittelua kannattaa harrastaa kaverin kanssa – niin treeni on hauskempaa ja tulee myös varmemmin tehtyä.

© wichmann+bendtsen

Vahvat lihakset 6 harjoitteen kiertoharjoitteluohjelmalla

Voit unohtaa kahvakuulat, käsipainot ja muut treenivälineet. Paras treeniväline kulkee nimittäin aina mukanasi: oman kehon paino.

KUNTO PLUSsan kiertoharjoitteluohjelmalla vahvistat koko kehoa ilman välineitä.

TREENAA NÄIN

  • Lämmittele perusteellisesti,
  • Tee kiertoharjoitteluohjelmaa ainakin kolme kierrosta, mutta voit mieluusti tehdä useammankin kierroksen, jos aikaa ja energiaa riittää.
  • Älä pidä taukoja harjoitteiden välissä.
  • Täyden kuuden harjoitteen kierroksen jälkeen voit pitää minuutin tauon ja hörpätä hiukan vettä.

Vahva selkä kolmella tehokkaalla harjoitteella

Kiertoharjoittelun lämmittely

Pyöritä käsiä ja juokse eteen ja taakse muutaman kerran ennen kuin ryhdyt tekemään varsinaisia harjoitteita täydellä teholla.

Kaikki ohjelman harjoitteet saat alla olevista linkeistä.