Lantion nostot pallon kanssa

Yhden jalan lantion nostot pallon kanssa tehtyinä treenaavat sisäreisiä, takareisiä ja varsinkin pakaroita.

Nainen treenaa reisiä ja pakaroita

PAKARAHARJOITE 5 – tällä tehoharjoitteella saat takuulla lisää poweria sisä- ja takareisien sekä pakaroiden lihaksiin.

Harjoitus

Alkuasento

  • Asetu selinmakuulle toinen jalka koukussa ja nosta toinen jalka yläviistoon.
  • Purista redondopallo polvien väliin. Jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjaa. Nosta kädet ylös pitäen hartiat rentoina.

LUE MYÖS: Jumppapallo – näin jumppapallolla treenataan

Liike

  • Hengitä ulos ja nosta lantio, mutta pidä hartiat lattiassa. Jännitä pakaralihaksia niin paljon kuin pystyt.
  • Hengitä sisään ja laske lantio alas. Tee 10 toistoa.
  • Jää viimeisellä nostolla yläasentoon ja purista palloa 10 kertaa polvilla. Pidä viimeistä puristusta 10 sekuntia. Laskeudu alas.

Vaikutus

Sisäreidet, takareidet ja pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 nostoa + 10 puristusta + 10 s paikallaan.

Katso harjoitusvideo

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background