Sumokyykyt ja varpaillenousut

Saat taatusti lisää voimaa pakaralihaksiin tällä supertehokkaalla harjoitteella, jossa sumokyykky yhdistetään varpaillenousuun.

Nainen treenaa reisiä ja pakaroita

PAKARAHARJOITE 1 – treenaa sisä- ja etureisiä ja pakaroita tehokkaasti.

© Jakob Helbig

Harjoite

Alkuasento

  • Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät ulospäin.
  • Pidä selkä suorana ja pää pystyssä, katse eteenpäin ja jännitä sekä vatsalihaksia että lantionpohjaa.

Liike

  • Hengitä sisään ja laskeudu kyykkyyn niin pitkälle, että polvet ovat suorassa kulmassa. Hengitä ulos ja nouse ylös.
  • Pidä polvet linjassa varpaiden kanssa ja paina jalkaterät tukevasti lattiaan.
  • Tee 10 kyykkyä. Jää viimeisellä toistolla kyykkyyn ja tee 10 pientä joustoa.
  • Jää kyykkyyn ja kohottaudu varpaiden varaan 10 kertaa. Jää viimeisellä toistolla varpaillesi ja pysyttele paikallaan 10 sekuntia.

Lihakset

Etu- ja sisäreidet sekä pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 kyykkyä + 10 joustoa + 10 varpaillenousua + 10 s varpaillaan.

Katso video

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background