Kyykyt ja sivuliu'ut

Kyykyt ja sivuliu'ut treenaavat sekä pakaralihaksia että sisäreisiä ja etureisiä hurjan tehokkaasti.

Nainen treenaa reisiä ja pakaroita

PAKARAHARJOITE 3 – sivukyykyt hapottavat pakaroiden lisäksi sisä- ja etureisiä. Kannattaa kokeilla!

Harjoite

Alkuasento

  • Seiso ryhdikkäänä lantion levyisessä haara-asennossa parketilla tai muulla liukkaalla alustalla toinen jalka liukumatolla, villaisella patalapulla tms. hyvin liukuvalla pikku liinalla tai vaikka paperilautasella.
  • Jännitä vatsalihaksia ja lantionpohjan lihaksia.

Kyykky sopii lähes kaikille. Mutta onko tekniikka hallussa? Tarkista oikea suoritustekniikka täältä.

Liike

  • Hengitä sisään ja lähde kyykistymään ja viemään samalla toista jalkaa mahdollisimman pitkälle sivulle. Työnnä peppua kunnolla taakse ja koukista tukijalkaa.
  • Palaa ylös uloshengityksellä. Tee 10 toistoa. Jää 10. toistolla ala-asentoon ja tee 10 pientä joustoa.
  • Pysy liukuasennossa 10 sekuntia ja nouse ylös.
  • Toista toiselle puolelle.

Vaikutus
Sisäreidet, etureidet ja pakarat

Sarjat ja toistot

3 x 10 liukukyykkyä + 10 joustoa + 10 s paikallaan kummallakin jalalla.

Katso video

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background