Pulsing Barre - Kyykyt pallon kanssa

Kaipaatko vaihtelua perinteiseen lihaskuntotreeniin? Tämä tehokas harjoite vahvistaa ja kiinteyttää pakaroita, reisiä ja sisäreisiä.

kyykyt pallon kanssa, Pulsing Barre

Näin tehdään kyykyt pallon kanssa

Aloitusasento

  • Seiso jalat lantion leveydellä ja jalkaterät suoraan eteenpäin.
  • Aseta pallo reisien väliin juuri polvien yläpuolelle niin, että se pilkistää hiukan etupuolelta.
  • Aseta toinen käsi tangolle.
  • Ojenna selkä suoraksi ja jännitä vatsa ja alaselkä.

Liike

  • Uloshengityksellä laskeudu alas niin pitkälle, että polvet ovat 90 asteen kulmassa.
  • Polvien on oltava suoraan kantapäiden yläpuolella ja vie peppua pitkälle taakse.
  • Nojaa ylävartaloa selkä suorana sen verran eteenpäin, että pysyt tasapainossa.
  • Sisäänhengityksellä palaa alkuasentoon.
  • Jännitä aina suoristautuessasi pakarat ja avaa lantio, jotta liike tuntuu kunnolla pakaroissa ja reisissä.
  • Jää viimeisen toiston jälkeen alas ja purista palloa jalkojen välissä niin lujaa kuin pystyt.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Toistot: 3 sarjaa, kussakin 8 x kyykky pallon kanssa + 8 x pallon puristus

Kaipaatko tehokasta sisäreisivenytystä? Katso tämä liike!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background