Pulsing Barre - Kyykyt pallon kanssa

Kaipaatko vaihtelua perinteiseen lihaskuntotreeniin? Tämä tehokas harjoite vahvistaa ja kiinteyttää pakaroita, reisiä ja sisäreisiä.

kyykyt pallon kanssa, Pulsing Barre

Näin tehdään kyykyt pallon kanssa

Aloitusasento

  • Seiso jalat lantion leveydellä ja jalkaterät suoraan eteenpäin.
  • Aseta pallo reisien väliin juuri polvien yläpuolelle niin, että se pilkistää hiukan etupuolelta.
  • Aseta toinen käsi tangolle.
  • Ojenna selkä suoraksi ja jännitä vatsa ja alaselkä.

Liike

  • Uloshengityksellä laskeudu alas niin pitkälle, että polvet ovat 90 asteen kulmassa.
  • Polvien on oltava suoraan kantapäiden yläpuolella ja vie peppua pitkälle taakse.
  • Nojaa ylävartaloa selkä suorana sen verran eteenpäin, että pysyt tasapainossa.
  • Sisäänhengityksellä palaa alkuasentoon.
  • Jännitä aina suoristautuessasi pakarat ja avaa lantio, jotta liike tuntuu kunnolla pakaroissa ja reisissä.
  • Jää viimeisen toiston jälkeen alas ja purista palloa jalkojen välissä niin lujaa kuin pystyt.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Toistot: 3 sarjaa, kussakin 8 x kyykky pallon kanssa + 8 x pallon puristus

Kaipaatko tehokasta sisäreisivenytystä? Katso tämä liike!

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background