Pulsing Barre - Grand plié

Tehokkaaseen lihastreeniin ei tarvita kalliita välineitä. Tämä Pulsing Barre -harjoite vahvistaa reisiä ja pakaroita.

Grand plié, Pulsing Barre

Näin tehdään grand plié

Aloitusasento

  • Seiso molemmat kädet tangolla leveässä haara-asennossa, varpaat sivulle osoittaen.
  • Ojenna selkä suoraksi ja jännitä vatsa ja alaselkä.

Liike

  • Hengitä ulos ja kyykisty niin, että polvet ja kantapäät ovat samassa linjassa eivätkä käänny sisäänpäin.
  • Hengitä sisään, kun nouset ylös.
  • Jää viimeisen toiston jälkeen kyykkyyn ja nosta vuorotellen kantapäitä maasta.
  • Tue käsillä vain kevyesti tankoon ja anna jalkojen tehdä työ.

Toistot: 3 sarjaa, kussakin 8 x grand plié + 8 x kantapäiden nosto vuorotellen molemmilla jaloilla

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background