Pulsing Barre - Grand plié

Tehokkaaseen lihastreeniin ei tarvita kalliita välineitä. Tämä Pulsing Barre -harjoite vahvistaa reisiä ja pakaroita.

Grand plié, Pulsing Barre

Näin tehdään grand plié

Aloitusasento

  • Seiso molemmat kädet tangolla leveässä haara-asennossa, varpaat sivulle osoittaen.
  • Ojenna selkä suoraksi ja jännitä vatsa ja alaselkä.

Liike

  • Hengitä ulos ja kyykisty niin, että polvet ja kantapäät ovat samassa linjassa eivätkä käänny sisäänpäin.
  • Hengitä sisään, kun nouset ylös.
  • Jää viimeisen toiston jälkeen kyykkyyn ja nosta vuorotellen kantapäitä maasta.
  • Tue käsillä vain kevyesti tankoon ja anna jalkojen tehdä työ.

Toistot: 3 sarjaa, kussakin 8 x grand plié + 8 x kantapäiden nosto vuorotellen molemmilla jaloilla

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background