Pulsing Barre - Flamingo pallon kanssa

Tämä lihaskuntoharjoite vahvistaa erityisesti takareisiä ja pakaroita.

Flamingo pallon kanssa, Pulsing Barre

Näin tehdään flamingo pallon kanssa

Aloitusasento

  • Seiso jalat rinnakkain, koukista toista jalkaa taakse ja pane pallo polvitaipeeseen.
  • Pidä toinen käsi tangolla.
  • Pidä polvet saman suuntaisina.
  • Koukista kohotetun jalan jalkaterää ja pidä tukijalan polvi kevyesti koukussa.
  • Suorista selkä ja jännitä vatsan ja alaselän lihakset.

Liike

  • Hengitä ulos ja vie pallojalkaa niin pitkälle taakse kuin selkää notkistamatta pystyt.
  • Sisäänhengityksellä tuo jalka takaisin toisen polven viereen.
  • Jätä viimeisen toiston jälkeen koukistettu jalka taakse ja tee sillä pieniä pumppaavia nostoja (10 cm ylös-alas). Nosta sen jälkeen pallojalkaa sivulle.
  • Jätä jalka viimeisen toiston jälkeen ylös ja tee pieniä pumppaavia nostoja sivulle (10 cm ylös-alas).
  • Toista toisella jalalla.

Toistot: 3 sarjaa kummallakin jalalla, joka sarjassa 8 x nosto taakse + 8 x jousto sekä 8 x nosto sivulle + 8 x jousto.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background