Frida Hallqvist ja Maria Lucia, pulsing barre
5 tehokasta harjoitetta

saavat lihakset hapoille – ja se juuri on tarkoituskin.

© Jakob Helbig

Kiinteyttä ja voimaa Pulsing Barre -treenillä

Pulsing Barre -harjoitteissa yhdistyvät pilates, baletti ja lihaskuntoharjoittelu. Niitä tehdessä voi tuntua, että lihaksia polttaa, mutta niin on tarkoituskin - sitkeä ja hapottava treeni palkitsee vahvemmilla lihaksilla ja kiinteämmällä keholla.

torstai 12. tammikuuta 2017 teksti I. Eriksen ja F. Hallqvist

Lihakset vahvoiksi

Nimi Pulsing Barre tulee pienistä sykäyksittäisistä liikkeistä joka harjoitteessa. Sykäykset tai joustot ovat tehokasta treeniä, joka haastaa lihakset äärimmilleen ja aiheuttaa polttavan tunteen lihaksiin. Treeni edistää suorituskykyä ja henkistä kykyä viedä itsensä äärirajoille. 

Treeni vahvistaa niin jalkojen ja pakaroiden kuin vatsan ja käsivarsien lihaksia.

Välineet

Tanko tai tukeva tuoli tai pöytä tasapainon tueksi, redondo-pallo ja jumppamatto.

Viikko-ohjelma

Tee harjoitteet 4 kertaa viikossa.

Katso 5 tehokast Pulsing Barre -harjoitetta alta.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Missä juokset mieluiten?


KUNTO PLUS suosittelee