Juoksulenkin tilalle: Kävely ja kahvakuulatreeni

Kävely on loistavaa liikuntaa, varsinkin kunpidät vauhtia yllä ja käytät myös käsiäsi.

Kävely ja kahvakuulatreeni

45 minuutin kävely ja 20 heilautusta.

Kävely Kävele ensimmäiset 5 minuuttia kohtuullista vauhtia lämmitelläksesi ja kiristä sitten tahtia. Heiluta käsiä kunnolla. Kävele mieluiten noin 6 km:n tuntivauhtia (vauhdin voit tarkistaa gps-kellosta tai älypuhelimen seurantasovelluksella, kuten Sports Trackerilla). Keskity kävelemään niin reippaasti kuin mahdollista - älä kuitenkaan juokse tai kilpakävele.

Kahvakuula Kun tulet lenkiltä kotiin, tartu ahvakuulaan ja tee 20 heilautusta. Koeta selvitä urakasta mahdollisimman vähin tauoin. Aloittelijalla riittää 8 kg:n kuula, edistyneelle 12 kg:n kuula.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background