Juoksulenkin tilalle: Kävely ja kahvakuulatreeni

Kävely on loistavaa liikuntaa, varsinkin kunpidät vauhtia yllä ja käytät myös käsiäsi.

Kävely ja kahvakuulatreeni

45 minuutin kävely ja 20 heilautusta.

Kävely Kävele ensimmäiset 5 minuuttia kohtuullista vauhtia lämmitelläksesi ja kiristä sitten tahtia. Heiluta käsiä kunnolla. Kävele mieluiten noin 6 km:n tuntivauhtia (vauhdin voit tarkistaa gps-kellosta tai älypuhelimen seurantasovelluksella, kuten Sports Trackerilla). Keskity kävelemään niin reippaasti kuin mahdollista - älä kuitenkaan juokse tai kilpakävele.

Kahvakuula Kun tulet lenkiltä kotiin, tartu ahvakuulaan ja tee 20 heilautusta. Koeta selvitä urakasta mahdollisimman vähin tauoin. Aloittelijalla riittää 8 kg:n kuula, edistyneelle 12 kg:n kuula.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background