Pyöräily Kävely + kahvakuulailu Lihastreeni Uinti Crosstrainer

5 vaihtoehtoa juoksutreenille

Oletko kyllästynyt lenkkeilyyn? Täältä saat viisi harjoitteluvaihtoehtoa, jotka vastaavat vaikutukseltaan 5 km juoksulenkkiä.

torstai 8. toukokuuta 2014 teksti Michelle Kristensen

Onko juokseminen sinusta tylsää? Ehkä juoksu ei kerta kaikkiaan ole sinua varten! Täältä saat 5 vaihtoehtoa, jotka ovat taatusti juoksua mielenkiintoisempia, ja joista saat samat terveyshyödyt kuin 5 kilometrin juoksulenkistä. [bodylink]

Hyödyt kuin 5 kilometrin juoksulla

Pitkää ikää: 3 kertaa viikossa noin 5 km lenkin juoksevat elävät 5 vuotta pidempään kuin liikuntaa harrastamattomat. Saman hyödyn voit saada treenaamalla 30 min kovalla sykkeellä kolmesti viikossa. Energiankulutus: 65-kiloinen henkilö kuluttaa 5 km:n lenkillä n. 325 kcal. Se vastaa 1,5 suklaapatukan energiasisältöä. Samaan kulutukseen pääset näillä 5 lajilla: uinti (35 min), lihaskuntoharjoittelu (40 min), crosstrainer (35 min), kävelylenkki (45 min) + kahvakuulailu (200 heilautusta) tai pyöräily (30 min). Vahvemmat luut: Juoksun töytäisyt vahvistavat luustoa. Saman hyödyn voit saada crosstrainerilla, kuntosaliharjoittelulla tai kävely + kahvakuulaharjoituksilla. Pyöräily ja uinti eivät vahvista luustoa, joten niiden lisäksi tarvitset myös lihaskuntoharjoittelua.

Monikäyttöiset treenivaatteet

Uusi Active Fit -treenisetti sopii kaikkeen liikuntaan riippumatta siitä mitä harrastat. Hyvännäköiset, korkeavyötäröiset mustat trikoot, joissa on leveä vatsaa tukeva vyötärökappale, sopivat joka lähtöön joogasta juoksuun ja siltä väliltä. Trikoiden kanssa yhteensopivan topin leikkaus on väljä, joten se ei kiristä vatsasta. Asu istuu hyvin sekä kovatehoisessa treenissä että rauhallisessa liikunnassa ja on mukava yllä.

MAHTAVA TARJOUS: Hyvännäkoinen treeniasu + 4 KUNTO PLUS -lehteä vain 24,90 € 

Saavuta tavoitteesi vuonna 2018!

Ehkä sinua kiinnostaa...

KUNTO PLUS suosittelee