Pyöräily: Tour de syke

Korvaa juoksulenkki välilllä nivelille hellävaraisella pyöräilyllä.

Ylämäessä syke nousee korkeuksiin!

Lämmittely: Lämmittele lihakset pyöräilemällä 5 km kohtuullista vauhtia.

Treeni: Aja 5 x 3 km - yhteensä 15 km. Jaa jokainen 3 km seuraavasti: aja ensimmäinen kilometri tasaisella tiellä, toinen kilometri loivaan vastamäkeen (satulassa pitää pystyä istumaan) ja kolmas kilometri niin kovalla kuormituksella, että joudut seisomaan polkimilla. Toista 5 kertaa.

Loppuverryttely: Jäähdyttele lopuksi ajamalla 5 km rauhalliseen tahtiin.

HUOM! Tämän treenin voi myös tehdä sisäpyöräilynä kuntokeskuksessa!

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background