Intervallitreeni crosstrainerille

Intervalliharjoittelu kohottaa kuntoa ja tehostaa energiankulutusta. Aikaakin kuluu vähemmän.

Tehokas intervallitreeni on luonnollisestikin rankkaa, mutta kyllä se sitten tekee hyvääkin!

Crosstrainer-intervallit

Lämmittely: Lämmittele 10 minuuttia tahtiin, joka saa pienen hien pintaan ja lihakset lämpimiksi.

Ohjelma: Jatka lämmittelystä polemalla 1 minuutti täysillä, sitten 1 minuutti sen verran hiljaisemmin, että hengitys tasaantuu. Toista 6 kertaa. Ota nopeissa intervalleissa itsestäsi tosissasi kaikki irti niin, että hengästyt kunnolla ja syke nousee maksimiin.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background