Uintitreeni, joka vastaa 5 km:n juoksulenkkiä

Uinti kehittää motoriikkaa ja tekee hyvää nivelille.

Uintitreeni, joka vastaa hyödyiltään 5 km:n juoksulenkkiä.

  • Lämmittely: 250 metriä uintia vapaavalintaista tyyliä.
  • Ohjelma:
    1. Progressiivinen uinti (Kiihdytysharjoitus): 4 x 25 metriä. Ui 25 metriä hiljakseen, lisää jokaisella altaanmitalla vauhtia, niin että uit viimeiset 25 metriä niin kovaa kuin pystyt.
    2. Jalkapotkut: 4 x 25 metriä. Pidä uimalaudasta kaksin käsin, ja tee jaloilla kroolipotkuja. Käytä vain jalkoja. Pidä pieni tauko joka 25 metrin jälkeen.
    3. Pyramidiuinti: 50 - 100 - 150 - 200 - 150 - 100 - 50 m. Aloita uimalla 50 m niin lujaa kuin pystyt. Pidä 30 - 60 sekunnin tauko, ui 100 metriä, pidä 30 - 60 s tauko ja niin edelleen.
  • Loppuhuipennus: 4 x 25 metriä täyttä vauhtia. Valitse rankin osaamasi uintityyli. Pidä altaanmittojen välillä niin lyhyt tauko kuin mahdollista.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background