Joogaharjoitus: Taivutus eteen ja venytys

Vaiheittainen taivutus ja venytys.

  • Seiso jalat lantion levyisessä hara-asennossa, vie sormet ristiin selän taakse.

  • Hengitä sisään ja ojentaudu suoraksi.

  • Hengitä ulos ja taivuta ylävartaloa samalla eteenpäin.

  • Rentouta ylävartalo ja anna pään roikkua raskaana.

  • Nosta yhteenviedyt kädet selän takana ylös. Pysy asennossa 4 - 8 sisään- ja uloshengityksen ajan.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background