Joogaharjoitus: 5 minuutin mietiskely

Hengitys on tärkeä osa meditaatiota.

  • Istu mukavassa asennossa selkä suorana ja hartiat alhaalla. Jos istut tuolilla, anna jalkojen levätä lattiaa vasten.

  • Rentouta kehosi.

  • Keskity hengitykseesi ja tunne, miten se lähtee syvältä kehon sisältä asti.

  • Keskity omaan hengitykseesi viiden minuutin ajan.

Onko sinunkin vaikea saada iltaisin unta päässä myllertäviltä huoliajatuksilta? Lue, miten voit rauhoittaa mielen.

    Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

    TARJOUS: 3 kk 8,95 €


    Newsletter background