KUNTO PLUS -dieetti yhdistää treenin ja ruokavalion

Dieetillä olemisen ei tarvitse tarkoittaa sitä, että olisi heikko kuin vähäverinen kanarialintu.

Yhdistämällä KUNTO PLUS -dieettiin treeniohjelman saat linjasi kuntoon ja kaupan päälle uutta voimaa ja vireyttä - etkä missään vaiheessa joudu riutumaan näläntunteesta.

Jos treenaat dieetin "välipäivinä"

Jos noudatat viiden painonpudotuspäivän ja kahden tavallisen päivän ruokavaliota, ajoita rankimmat intervallitreenit viikon välipäiville, joina et noudata dieettiä.

Jos treenaat 5 x 250 kcal:n päivinä

Jos tarvitset lisäenergiaa treenaamiseen kevyinä päivinä tai jäät nälkäiseksi syötyäsi välipalan harjoittelun päälle, täydennä aterioita ennen treeniä ja sen jälkeen.

Jos treenaat aamulla

  • Tankkaa ennen treeniä
    Juo lasi vettä ja syö puolikas banaani juuri ennen treeniä.
  • Lihastreenin päälle
    Nauti yksi 250 kcal:n ateria + 10 g proteiinia (esim. 50 g lihaa, kalaa tai siipikarjaa tai 1 dl rahkaa) 20 minuutin sisällä treenistä.
  • Rauhallisen kestävyystreenin jälkeenNauti yksi 250 kcal:n ateria 30 minuutin sisällä treenistä.
  • Rankan intervallitreenin jälkeen
    Nauti yksi 250 kcal:n ateria + 20 g hiilihydraatteja (esim. 40 g hiutaleita, 50 g leipää, banaani, 150 g marjoja tai 175 g omenaa) 20 minuutin sisällä treenistä.

Jos treenaat iltapäivällä, töiden jälkeen tai myöhään illalla

  • LihastreeniNauti yksi 250 kcal:n ateria puolta tuntia ennen treeniä.
    Nauti 20 minuutin sisällä treenistä yksi 250 kcal:n ateria + 10 g proteiinia (esim. 50 g lihaa, kalaa tai siipikarjaa tai 1 dl rahkaa) + 10 g hiilihydraatteja (esim. 20 g kaurahiutaleita, 25 g leipää, puolikas banaani, 80 g marjoja tai 90 g omenaa).
  • Hidastempoinen kestävyystreeniNauti yksi 250 kcal:n ateria 1–1,5 tuntia ennen treeniä.
    Nauti 30 minuutin sisällä treenistä yksi 250 kcal:n ateria.
  • Rankka intervallitreeniNauti yksi 250 kcal:n ateria 2,5–3 tuntia ennen treeniä.
    Nauti lasi vettä ja ½ banaania 15 minuuttia ennen treeniä.
    Nauti 20 minuutin sisällä treenistä yksi 250 kcal:n ateria + 20 g hiilihydraatteja (esim. 40 g hiutaleita, 50 g leipää, 1 banaani, 150 g marjoja tai 175 g omenaa).

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background