KUNTO PLUS -dieetin vatsatreeni

Yhdistä KUNTO PLUS -dieetti ja vatsatreenin: puolen tunnin treeni 5 x viikossa, ja pääset eroon vatsamakkaroista ja jenkkakahvoista.

Voittoisa yhdistelmä: KUNTO PLUS -dieetti ja vatsatreeni.

Viikko-ohjelma

5 treenikertaa viikossa- 2 x viikossa lihastreeni ja 3 x viikossa kestävyystreeni vuoropäivinä. (Ei siis samaa lajia treeniä peräkkäisinä päivinä.)

Esimerkkiviikko

Harjoitteet, ohjelmat ja ravitsemussuunnitelma seuraavilta sivuilta:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background