KUNTO PLUSsan neuvoilla teet 8 terveellistä vaihtokauppaa.

Luonnollisempaa ravintoa

Monet elintarvikkeet eivät ole läheskään niin luonnollisia kuin miltä ne näyttävät. Onneksi on helppoa ja edullista valita luonnollisempia vaihtoehtoja, jotka edistävät terveyttä ja auttavat painonhallinnassa.

perjantai 24. tammikuuta 2014 teksti I. Brøndum

Luonnollisuus on valttia ruuassa. Tuoreiden raaka-aineiden käyttö ja puolivalmisteiden välttäminen ovt nousevia trendejä. Valmiiksi marinoidut lihat ja keinotekoiset lisäaineet eivät houkuttele. Mitä luonnollisemmin syö, sitä enemmän saa vitamiineja ja kivennäisaineita. Terveellisyys ja luonnolliset aromit katoavat sitä mukaa, mitä enemmän ruoka-aineita käsitellään. Teollisissa tuotteissa, kuten leikkeleissä, makkaroissa ja leivonnais-, keitto- ja kastijauheissa on kasapäin sokeria ja suolaa. Teollisuus lisää tuotteisiin sokeria ja suolaa, koska ne antavat makua. Lisäaineet myös jatkavat tuotteiden säilyvyysaikaa merkittävästi. Teollisuus korjaa potin, mutta kuluttaja kärsii! Luonnollisesta ruuasta saa vähemmän sokeria ja suolaa, mikä vähentää liikapainon, sydän- ja verisuonisairauksien sekä diabeteksen riskiä. Valitsimme kahdeksan ruoka-ainetta, joita kannattaa karttaa – sekä niille kahdeksan vaihtoehtoa, jotka vievät ruokavaliota terveellisempään ja luonnollisempaan suuntaan. [emediate] [emediate]

8 viisasta vaihtokauppaa

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mitä terveysneuvoa sinun on vaikeinta noudattaa?


KUNTO PLUS suosittelee